88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن با شکوه میلاد باسعات حضرت زینب کبری ( س ) و روز پرستار درآسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک : جشن با شکوهی به مناسبت روز  میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س)  پرستار تمام نیکی ها و ارزش های مقدس عاشورا  و روز پرستار با حضور هنرمندان ، نیکوکاران و جمعی از مدیران ومعاونین  آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  درسالن آمفی تئاتر برگزارشد .

 

این جشن با حضور مدیران و معاونین به همراه عده ای از پرستاران به منظور تشکر و قدردانی از سپید پوشانی که با جان و دل انجام وظیفه می کنند برگزارشد..

در ابتدای جشن دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ضمن تبریک به مناسبت این روز و تشکر از زحمات همه کسانی که با جان و دل خدمتگزار مددجویان هستند افزود: عشق از مهمترین  ابزار موفقیت در کار ارزشمند پرستاری می باشد زیرا سبب می شود پرستاران تمام سختی ها را به جان بخرند و بهترین خدمات را ارائه دهند. وی گفت : همچنین پرستاران مقاوم تر از کوه وزلال تر از آب هستند وحضور آنان نقش موثری در بهبود و مراقبت از بیماران دارد.

دراین جشن خواننده محبوب صدا و سیما حامد محضر نیا شعر پرستار راتقدیم همه کسانی کرد که عشق را سرلوحه کار خود قرار داه اند.

این مراسم شاد با اجرای محمد امین افشین مجری توانمند صداوسیما برگزارشد و ضمن برگزاری مسابقات ویژه مراقبین ، بهیاران ، پرستاران و همه کسانی که تیمار دار مددجویان این مرکز هستند دقایقی لبخند به پرسنل خدوم تقدیم شد .

درپایان به رسم تشکر از بیست و دو نفر از پرستارانی که در ارزشیابی امسال نمرات قابل توجهی داشتند لوح تقدیر و جوایزی اهداء شد.این مراسم سه ساعت به طول انجامید .