88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همایش علمی اتیسم  و تجلیل از اساتید پزشکی و فعالان حوزه سلامت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک : همایش علمی اتیسم و تجلیل از اساتید پزشکی و فعالان حوزه اتیسم در تالاردانشگاه شهید بهشتی مورخ چهاردهم دی ماه برگزار شد  . منیره گرجی مسئول مرکز روزانه اتیسم به نمایندگی از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز دراین همایش شرکت کرد .

 

این مراسم همه ساله با حضور مدیر عامل انجمن اتیسم سعیده صالح غفاری و جمعی از مسئولین و پزشکان حوزه سلامت به منظور ارائه و آموزش  نوآوری های پزشکی برگزار می شود .

دراین همایش موسس مرکز رهپویان شریف پیرامون نوآوری های پزشکی سخنرانی کرد تا با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و عملی ، انتقال تجارب ، دانش ، گامی مثبت در جهت شناخت اختلال  اتیسم برداشته شود  . همچنین در این مراسم  به اساتید این حوزه لوح تقدیر اهداء شد .

منیره گرجی مسئول مر کز روزانه کودکان اتیسم در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز با معرفی این مرکز و حضور در غرفه ای به منظور ارائه خدمات آسایشگاه به خانواده های دارای کودک اتیسم به معرفی خدمات ودرمان های مکمل ،  هیدروتراپی ، پت درمانی ، شن درمانی و....پرداخت  .وی اذعان کرد این همایش های علمی قطعا با نو آوری های پزشکی در به روز رسانی اطلاعات علمی تاثیر گزار و ارزشمند است .