88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مسابقات کشوری شطرنج ویژه مددجویان درشهر اصفهان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک :سومین دوره مسابقات کشوری شطرنج باحضور  مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در شهر اصفهان برگزار شد .

 

 مسابقات انتخابی شطرنج  بیماران  MSدر دو بخش زنان و مردان در تاریخ  هفتم دی  درسالن ورزش مرکز روزانه ساختمان یاس آسایشگاه کهریزک البرز برگزار شد .

 در این دوره از مسابقات 9 نفر از ورزشکاران ام اس  حضور و در  5 دور به رقابت با یکدیگر پرداختند. درپایان نیزنفرات برتر جهت حضور در سومین دوره مسابقات کشوری بیماران خاص که در ماه جاری در استان اصفهان برگزار می گردد انتخاب شدند. در این دوره از مسابقات خانم المیرا علیدادی ، آقایان محسن سیراسپان ، سید محمد ناصر ساکتی از بخش شبانه روزی یاس توانستند مجوز حضور در این رقابت ها را دریافت نمایند .

سومین دوره مسابقات کشوری شطرنج بیماران ام اس بیست و پنجم دی در شهر اصفهان آغاز گردید و در تاریخ بیست وشش دی ماه  پایان می یابد. دراین دوره از رقابت ها المیرا علیدادی ، سید محمد ناصر ساکتی ، محسن سیراسپان از مرکز شبانه روزی معلولان یاس حضور دارند. شایان ذکر است نفرات  اعزامی از کهریزک با حضور در رقابت انتخابی توانستند مجوز شرکت در این مسابقات را کسب نمایند .