88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جلسه  پیشگیری از ویروس کرونا با حضور مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک :  :به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا جلسه ای با حضور مدیران ، معاونین ومسئولین مراکز درمانی تمامی بخشهای مختلف برگزارشد .

در این جلسه دکتر افشین وجدانی مدیر اسایشگاه در خصوص اقدامات پیشگیرانه وعدم دامن زدن به شایعات وپرهیز از هرگونه وسواس صحبت کرد وافزود : با رعایت کردن موارد بهداشتی که شستن دستها با آب وصابون ،  عدم دست دادن با یکدیگر ،استفاده ازژل ضدعفونی کننده دستها ، استفاده از ماسک ، ضدعفونی کردن سطوح ، واستفاده از موادغذایی بهداشتی ومطمئن تاکید کرد .

دکتر وجدانی در این جلسه اذعان داشت : با توجه به شرایط خاص مددجویان این مرکز که اعم از سالمند ، کودکان کم توان ذهنی ، معلولین وبیماران ام اس وضایعه نخاعی هستند تا اطلاع ثانوی تمامی مراسم ها ، جشن ها ، ملاقاتها ممنوع می باشد و درصورت اصرار خانواده برای خروج مددجو تا شانزدهم فروردین امکان بازگشت نمی باشد .

وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است تمامی دستورات فوق را بر پایه پیشگیری دانست و از افراد حاضر درجلسه خواست که با انتقال اخبار نادرست و شایعاتی که در فضای مجازی مبنی براین بیماری وجود دارد بر ایجاد محیط پرتنش دامن نزنند ودر کمال آرامش به کار خود ادامه دهند .