88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها به دختران آسایشگاه خیریه کهریزک هدایایی تقدیم شد.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، روز دختر در ایران در اول ذی القعده و مصادف با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها  فرصتی برای  توجه به دخترانی است که مادران موفق فردا خواهند بود و این راه میسر نمی شود مگر در سایه همدلی و ارج نهادن به ابعاد مختلف شخصیتی دختران سرزمینمان که توجه و محبت از سوی خانواده در راس آن قراردارد.

 

بدین  مناسبت روز دختر بهانه خوبیست برای الطاف خیرین که گرچه در این روزهای کرونایی حضور فیزیکی کمتری دارند اما داوطلبانه با اهداء پک هدیه به منظور شادی دل دختران جوانی که دور از خانواده در بخش ساختمان یاس مرکر نگهداری و توانبخشی بیماران ام اس و ضایعه نخاعی زندگی می کنند همراه همیشگی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز هستند .

امروز به این بهانه در ساختمان یاس مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان و بیماران ام اس  زنان و دختران جوان که چشم به راه تبریک به مناسبت این  روز هستند از سوی مسئولین بخش مورد توجه قرارگرفت و با اهداء هدیه  به دختران در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تبریک و شادباش گفته شد. همچنین به بانوانی که در سه ماهه اول فصل بهار متولد شده اند هدایایی اهداء شد و تولد فصلی مددجویان به رسم همیشگی مورد توجه قرار گرفت .

ابراهیمی مسئول بانوان نیکوکار در این خصوص گفت : شاید حضور خیرین را در مناسبتهای مختلف تقویمی و مذهبی  در این روزهای کرونائی شاهد نباشیم اما لطف همیشگی آنان در ارتباط با  مددجویان مستدام می باشد و از طریق اطلاع رسانی درگروه مجازی نیازمندیهای مرکز اعلام شده و این بار به بهانه روز دختر خیرین اعلام آمادگی خود را برای هدیه و سرو نهار ویژه مددجویان اعلام کردند که بسیار قابل تقدیر می باشد .