88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

خیرین همراه و همدل همیشگی مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز هستند .

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، حس همدلی و کمک به همنوعان از دیرباز در رسم و رسوم ایرانی ها با توجه به فرهنگ و اصول دینی وجود دارد و بسیارند افرادی که فراتر از رفاه خویش به همنوعان خود می اندیشند و کنار آنها هستند و با کمکهای مادی و معنوی و تامین مایحتاج مددجویان انسانیت و نوعدوستی را به تصویر می کشند .

 

بدین منظور حضور خیرین به مناسبتهای مختلف در این مرکز به چشم می خورد. خیرینی که با وجود شیوع کرونا شاید حضور فیزیکی آنها در دید و بازدید کمرنگ شده اما لطف آنها بر سر مددجویان آسایشگاه  همچنان پررنگ و ستودنی است .

صبح روز سه شنبه نیکوکار کهریزکی با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک ، دستکش و پاپوش برای پخت دویست  عدد پیراشکی ویژه مددجویان ساختمان یاس مرکز نگهداری شبانه روزی بیمارن ام اس و ضایعه نخاعی مراجعه کرد و ساعتها  در آشپزخانه مرکزی با نظارت مدیر تغذیه و واحد بهداشت به پخت این خوراکی لذیذ پرداخت وی گفت : در این اوضاع سخت کرونائی امیدوارم سهم کوچکی در کمک به حال مددجویان داشته باشم و قطعا حضور ما دراین مرکز متدوام خواهد شد .

این خیر نیکوکار از این بازدید ابراز خوشحالی کرده و افزود : از تمامی مسئولین آسایشگاه و همه کسانی که به رفاه مددجویان فکر می کنند تشکر می کنم زیرا شرایط بهداشتی ساختمانهای این مرکز براساس استانداردهای جهانی ساخته شده و قابل تقدیر می باشد .