88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

پرکردن اوقات فراغت مددجویان یاس با تماشای فیلم های متنوع در برنامه کار روانشناسان قرار گرفت

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، پر کردن اوقات فراغت با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم ملاقات یا برگزاری جشنها و حضور بازدید کنندگان یک معزل بزرگ را برای همه اقشار به وجود آورده که مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک نیز از آن دور نیستند .

 

 صداو سیما یک رسانه ملی است که از جنبه های مختلف آموزشی ، تفریحی ، سرگرمی مخاطبان خاص خود را دارد و دیدن فیلم علاوه بر گذراندن اوقات  فراغت مددجویان از منظر روانشناسی قابل تامل می باشد .

انتخاب فیلم هایی که خنده و شادی را به مددجویان هدیه کند علاوه بر تاثیر روحی بر وضعیت جسمانی و روند شرایط جسمی آنان تاثیر گزاراست زیرا روح و جسم مکمل یکدیگر هستند.

موسوی روانشناس بخش یاس گفت : ما فیلم هایی متناسب با شرایط روحی مددجویان انتخاب می کنیم که ساعاتی شاد را به آنان هدیه کند و بر ابعاد فکری ، روحی آنان تاثیر مثبت بگذارد وی ادامه داد : استقبال مددجویان از دیدن فیلم حائز اهمیت می باشد  و این برنامه هفته ای یکبار در تقویم روزانه قرار گرفته تا بر ابعاد فکری، شخصیتی ، آموزشی این نسل که اکثرا جوان هستند کار کنیم زیرا این رسانه ملی تاثیر زیادی بر تک تک افراد جامعه دارد.