88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ،  اختتامیه جشنواره تئاتر معلولین کشور در  شانزدهم مرداد ماه با حضور مدیران بهزیستی و اعضاء هیئت داوران برگزارشد و نتایج برتر تئاتر معلولین کشوری در مشهد مقدس توسط سازمان بهزیستی اعلام شد.

 

داوران جشنواره که از متخصصین هنرهای نمایشی کشور هستند اثرهای برگزیده در جشنواره را داوری کردند و از بین سی گروه منتخب در جشنواره کشوری در فضای محیطی و خیابانی ، فضای صحنه ای ،  تئاتر کودک و نوجوان نفرات اول را برگزیدند و آسایشگاه خیریه کهریزک البرز از بین دوازده اثر نمایشی کودک با نمایشنامه کلش مقام اول را به خود اختصاص داد.

نتایج جشنواره با حضور داوران اعلام و کسب رتبه نخست جشنواره تئاتر معلولین بهزیستی کشور با دوازده جایزه برتر  کشوری با  نمایشنامه کلش  در مشهد مقدس به آسایشگاه خیریه کهریزک البرز اعطاء  شد .

همچنین مقام اول نویسندگی، مقام  دوم کارگردانی ،  مقام دوم طرحی صحنه و مقام دوم موسیقی نیز به گروه تئاتر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز اختصاص یافت .

یاسمین پی داودی نویسنده وکارگردان تئاتر کلش در این خصوص گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا نمایشنامه کلش مجازی برگزارشد و به لطف خدا زحمات چندین ماهه گروه تئاتر نتایج مثبتی داشت و امیدوارم موفقیت مددجویان در عرصه های هنری را بیش از این شاهد باشیم .

همچنین به رسم یادبود جوایز نقدی و لوح تقدیر به برندگان این تئاتر از سازمان بهزیستی اهداء خواهد شد.