88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

میلاد با سعادت حضرت محمد (ص )  با حضور جمعی از مددجویان در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ در طی یک مراسم کوتاه با رعایت حد فاصله اجتماعی به مناسبت میلاد خاتم المرسلین پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله  با پخش شیرینی کام مددجویان شیرین شد.

هفته مهرورزی و وحدت در جامعه همدلی و پیوند های اجتماعی را به دنبال دارد و آئین مهرو مهرورزی پیامبر مهربانی مورد توجه قرار دارد .

برپایه باورهای دینی مسلمانان  روز ولادت  حضرت رسول اکرم ( ص )  از برترین روزهایی است که با اعمال خاص و جشن و شادی همراه است .

بدین مناسبت و به بهانه فرخنده ولادت پیامبر مهربانی گرچه  مراسم جشنی در آسایشگاه  خیریه کهریزک برگزارنشد اما  مسئولین ساختمان یاس مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران  ام اس و ضایعه نخاعی با اهداء گل به مددجویان این روز را گرامی داشتند .

مهربانی و  نیکی به مددجویان  ،  نثار محبت و عشق به آنان  ، تاثیر به سزایی در روشن  شدن دلهایی دارد که همه امیدشان به یک نگاه ، یک کلام و یک قدم پیوند خورده است .

این مراسم کوتاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و براساس پروتکل های از پیش تعیین شده برگزارشد تا تقویت حس نشاط وجلوگیری از انزوا با توجه به ایام قرنطینه و محدودیت های ناشی از  کرونا را به دنبال داشته باشد و پیامدها وآسیب های اجتماعی رابه حداقل برساند .