88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز میلاد با سعات حضرت زینب  ( س )  وروز پرستار  از زحمات بی بدیل پرستاران آسایشگاه خیریه کهریزک البرز قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ؛  به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از کادر پرستاری این مرکز  تقدیر و تشکر شد .

 

پرستاری عضوی از تیم درمانی است که به صورت علمی و تخصصی بر کنترل شرح حال بیمار نظارت دارد .پرستاران اورژانس ، بخش جراحی ، بالینی ، icu  و....همه یک وظیفه عمومی دارند و بر کنترل علائم حیاتی بیمار ،  خواب ، تغذیه ، کنترل تنفس و شرح کامل بیمار نظارت مستمر دارند و شبانه روزی خدمات رسان بیماران هستند .

در ایام کرونا که کار و زحمت پرستاران در سراسر دنیا افزایش یافته کادر درمانی و پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک نیز از این قاعده مستثنی نبوده است . شیفت های شبانه  ، دوری از خانواده و فرزندان در زمان قرنطینه به منظور نظارت بر شرح حال بیماران با توجه به وظایف خطیری که در این مرکز  برعهده دارند بر کسی پوشیده نیست و امروز روز پرستار فرصتی است برای تشکر از کسانی که خالصانه در خدمت مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز هستند .

بدین مناسبت دکتر رضا شهسواری معاون سلامت و توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با حضور جمعی از مدیران و معاونین این مرکز  از کادر درمانی اعم از پرستار ، بهیار ، مراقب و همه کسانی که به نوعی تیماردار مددجویان هستند  با اهداء

هدایایی تشکر کرد و افزود:. پرستار واژه آشنایی است که هر شنونده‌ای را به یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصی می‌اندازد که در لحظات سختی و ناراحتی، یاری‌رسان ماست  و.پرستاران انسان‌های بی ادعایی که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می‌کنندتا بیماران سلامتی خود را بازیابند  وی ادامه داد :  علاوه بر تحصیلات تخصصی ،  صبرو حوصله پرستاران درایام کرونا  ابزاری است که  باعث می شود پرستارشنونده و همراه خوبی برای یک بیمارباشد تا سلامتش را بازیابد .

درپایان دکتر رضا شهسواری ضمن تبریک سالروز میلاد ،  مادر پرستاری و مهربانی حضرت زینب  ( س )  سلامتی و توفیق روز افزون پرستارانی که بی ادعا و با عشق به مددجویان خدمت می کنند را از خداوند متعال خواستارشدند .