88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت فرخنده میلاد با سعات دخت نبی اکرم و روز مادر از مادران کهریزکی تقدیرشد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه  ( س ) و روز زن با اهداء گل و شیرینی  با رعایت حد فاصله  فیزیکی و بر اساس پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

مادر بزرگترین نعمت در زندگی هر انسانی است زیرا مادران فرشته های آسمانی هستند که کار سخت مادری را باعشق و بدون هیچ چشمداشتی انجام می دهند و عشق را به فرزندان و خانواده هدیه می کنند ، گوئی این سخت ترین کار دنیا که بازنشستگی هم ندارد با  اندکی عشق و قدرشناسی فرزندان خستگی را از تنشان دور می کند .

اینجا ساختمان رزمرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان زن با توجه به ایام کرونا و عدم ملاقات ، مادرانی زندگی می کنند که چتر حمایت خیرین و نیکوکاران به مناسبتهای مختلف و اعیاد مذهبی بر سر آنان گسترده است.

بدون هیچ قضاوت و پیشداوری  باید گفت : مادرانی که هم اکنون در کنج آسایشگاه خیریه کهریزک البرز تنها و به دور ازفرزندان زندگی می کنند نگاهشان و امیدشان به الطاف  کسانی است که خالصانه خدمت رسانی می کنند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

امروز در میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (  س ) وروز مادر  این روز پاس داشته شد و با تبریک این روز به تمامی مادران قدرشناسی از آنان سرلوحه کاردر این مرکز قرار گرفت .

گروه بسیج دانشگاه علمی کاربردی در این روز بزرگ  با تقدیم گل  در ساختمان رز مرکز نگهداری وتوانبخشی شبانه روزی سالمندان زن قدرشناسی از نسل قدیم تر را به تصویر کشیدند و با پخش شیرینی به مادران از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند.

لازم به ذکر است رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت سالمندان در اولویت  کاری این مرکز قرار داشته تا آسیبی متوجه مادران ساکن در ساختمان رز نباشد .