88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

هدایایی به مناسبت سالروزمیلاد  با سعادت حضرت زهرا  ( س  ) به مادران کهریزکی اهداء شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛  روز میلاد با سعادت گل سرسبد آفرینش حضرت فاطمه سلام الله علیها  و روز مادر  توسط گروه نیروههای داوطلب با اهدای هدایا به تمامی مادران در این مرکز  پاس داشته شد .

 

روز زن ، روز انسانیت و الوهیتی است که با توجه به ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها  در تقویم  جامعه ایرانی نامگذاری شده است .

بنابر سفارش رسول مکرم اسلام حضرت محمد ( ص)  هر کس مادرش را شاد کند خدای خود را شاد کرده است و تاکید برحفظ رعایت حقوق  مادر درخانواده و اجتماع همواره مورد توجه دستورات دین مبین اسلام می باشد، لذا با توجه به اهمیت  حفظ کرامات مادران در این مرکز با توجه به اینکه دور از خانواده زندگی می کنند حضور نیروههای گروه داوطلب حاکی از توجه و قدرشناسی از تمام مادرانی است که سالهای جوانی خود را صرف خدمت به خانواده و در نهایت جامعه کرده اند و شاید خیلی منصفانه نباشد که در این روز یاد آور قدر و منزلت آنان نبود .

آسایشگاه خیریه کهریزک البرز هموره لطف نیکوکاران در تمامی مناسبتهای مذهبی با برگزاری جشن ، اهدای گل ، شیرینی و هدایا به مناسبت روز مادر را به همراه داشته است .

تقدیم هدایا از سوی گروه نیروههای داوطلب یا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ساختمانهای یاس مرکز نگهداری وتوانبخشی شبانه روزی بیماران ام اس وضایعه نخاعی زن انجام شد و دقایقی لبخند و دلگرمی به مادران و زنان ساکن در آسایشگاه را بخشید .