88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن تولد صد سالگی سالمند زن ساکن در  آسایشگاه خیریه کهریزک البرزبرگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛  جشن تولد صد سالگی یکتاره علیزاده با حضور جمعی از  مدیرا ن و مسئولین  ساختمان یاس مرکز تسکینی سالمندان زن با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شد .

یکتاره علیزاده که از نودو هفت  به این مرکز سپرده شده دارای پنج فرزند پسر می باشد که امروز در حضور یک نفر از فرزندان وی شمع  جشن تولد صد سالگی خود را فوت کرد .

یکتاره علیزاده مادری که در کارنامه زندگی خود مانند تمام مادران عشق و محبت  به فرزندان را تا زمانیکه توان داشته غنیمت شمرده است ، حالا با وجودیکه سن و سالی از اوگذشته اما در ملاقات با فرزندانش همچنان عشق را به آنها هدیه می دهد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و منع ملاقات امروز تنها یکی از فرزندان وی به نیابت از سایر برادران در کنار مادر سرافراز خود جشن تولد صد سالگی وی را با عکس یادگاری برای همیشه ثبت کرد .

زندگی یکتاره علیزاده که یک قرن با عزت و سربلندی بوده جای بسی خرسندی دارد که هم اکنون میهمان آسایشگاه خیریه کهریزک است .مادری که به قدمت دستهای پینه بسته و چین های پیشانی اش تجربه دارد و دعایش با مسئولین وکارکنان این مرکز همراه است و شاید این بهترین نکته ایست که می توان به آن تاکید داشت .

امید است فرزندان همیشه و همه جا  از مادران مانند دری گرانبها در یک صدف مراقبت کنند و به شکرانه حضور مادر که یکی از نعمت های بزرگ در زندگی فرزندان است تولدش را جشن بگیرند قبل از آنکه شمع زندگی اشان برای همیشه خاموش شود.