88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مسابقات ورزشی  ویژه توانخواهان و سالمندان به مناسبت عید مبعث  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛  جشن بعثت حضرت رسول اکرم محمد مصطفی ( ص) و بزرگترین اعیاد مسلمانان در کنار سالمندان و توانخواهان این مرکز با حضور مدیران و مسئولین مراکز برگزارشد .

روز مبعث بر پایه اعتقادات دینی مسلمانان روزی است که پیامبر اسلام رسول مهربانی و اسوه اخلاق به درجه پیامبری برگزیده شده  و بر این باور دینی مسلمان جهان همه ساله آن را جشن می گیرند .

دعا و توسل در مراسم و مناسبتهای مذهبی در این مرکز در کنار مددجویان ،  رسمی همیشگی است که  درساختمانهای پنج گانه این مرکز مجزا برگزار می شود .

امسال نیز به رسم همه ساله در گرامیداشت عید مبعث با حضور مسئولین ، مددکار و روانشناس مراکز ،  مسابقه ویلچررانی ویزه مددجویان ساختمان یاس مرکز جامع  نگهداری و توانبخشی بیماران ام اس و ضایعه نخاعی و جشن گلدان ویژه سالمندان در ساختمان رز مرکز جامع  نگهداری و توانبخشی شبانه روزی زن  برگزارشد .

اجرای موسیقی شاد در مسابقات ورزشی با هیجان و تلاش برای توانخواهان ساعات شادی را به آنان هدیه کرد و با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش جشن ها  در سال گذشته در روز مبعث رسول گرامی اسلام شور و نشاط در این مرکز به چشم می خورد .

همچنین مسابقات  ورزشی دارت وتنیس روی میز  در جشن گلدان در ساختمان رز مرکز نگهداری سالمندان زن و و اهداء جوایز به نفرات برتر سالمندان را بیش از بیش به فعالیت جسمانی وا داشت که قطعا در کاهش هیجانات وتخلیه روحی آنان تاثیرگزار است .

امید است درسایه الطاف خداوند و دستورات رسول گرامی اسلام محمد مصطفی ( ص ) ستاره ای که ماه مجلس مسلمانان است سالمندان را ارج بنهیم و از برکات حضور بزرگترها در زندگی بی نصیب نمانیم .