88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

چهارمین همایش شیرخوارگان حسینی در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ آئین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع)، روز جمعه ششم محرم مصادف با 15 شهریورماه از ساعت 8:30 صبح با حضور خیرین و نیکوکاران به یاد کودک شش ماهه اباعبدالله الحسین(ع) در مسجد پیامبر اعظم (ص) آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزار شد.

 

مادران نوزادان خودشان را هرساله به مراسم شیرخوارگان حسینی می‌برند تا از همین دوران تولی و محبت اهل بیت در قلب آنان ریشه کند ازین رو در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز هم همایش شیرخوارگان حسینی به همت واحد روابط عمومی و نیکوکاران با حضور پرشور مادران برگزار شد.

احمدی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای چهارمین سال متوالی همایش شیرخوارگان حسینی را در کهریزک با هدف گرامی داشت مقام حضرت علی اصغر(ع) برگزار کردیم .

وی اضافه کرد :خوشحالیم چون انتظار چنین استقبالی را نداشتیم و از همه خیرین و نیکوکارانی که در کنار ما بودند و باعث دلگرمی کودکان کهریزک شدند تشکر میکنم.

این همایش نورانی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین صابری و مرثیه‌سرایی 5 نفر از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه بود.

لازم به ذکر است علاوه بر اهدا 80 سربند و لباس منقش به نام حضرت علی اصغر (ع) برای کودکان ، در پایان از شرکت کنندگان در این مراسم با حلیم ،شیر و کیک پذیرایی شد.

مراسم شیرخوارگان حسینی همه ساله با شور بسیاری در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود.