88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

  اعضای هیئت تکواندو استان البرز  از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی جمعی از اعضاء هیئت تکواندو ی استان البرز و نمایندگان کمیته های هیئت تکواندو  و جمعی از ورزشکاران این حوزه میهمان آسایشگاه خیریه البرز شدند .

 

در این بازدید چهرهای به نامی از جمله کیمیا علیزاده قهرمان جوان  تکواندو حضور داشتند . محمد نوذری رئیس هیئت تکواندو ضمن تشکر از مسئولین آسایشگاه حضور خود را دراین جمع سعادتی دانست و به مناسبت  هفته تربیت بدنی دیدار با مددجویان را از اهداف فرهنگی هیئت ذکر کرد و آشنایی ورزشکاران با این مراکز را در جهت تکریم سالمندان ضروری دانست .

.در این دیدار کیمیا علیزاده گفت : این پنجمین بار است  که میهمان مددجویان این خیریه  هستم و به دور از هر ریا و فکری به دیدار کسانی می آیم که شاید نیازمند دست یاریگر خیرین باشند و من به شخصه تمام نذورات خود را در این آسایشگاه انجام می دهم زیرا معتقدم  که دعای خیر پدر بزرگها و مادربزرگها  در زندگی ام بی تاثیر نیست

وی در ادامه افزود: حضور ما شاید یک یاد آوری برای کسانی باشد که با الگوبرداری  از ما سعی می کنند سالمندان و مددجویان را فراموش نکنند به ویژه در هفته تربیت بدنی وظیفه خود دانستم که به عنوان یک ورزشکار دین  خود رانسبت به این عزیزان انحام دهم.

درآخر  به رسم تشکر با اهداء تندیس از سوی رئیس هیئت  تکواندو به مدیران مراکز این بازدید پایان یافت .