88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

پدر سالخورده با شرکت در کلاسهای سواد آموزی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز افتخار آفرینی کرد

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  ؛ کاظم حق زارع  مددجوی آسایشگاه که از سال 94 در مرکز روزانه سالمندی پذیرش شده بود و قادر به خواندن و نوشتن نبود، با همت و تلاش جمعی ازخیرین و کارکنان خواندن و نوشتن را آموخت .

باز هم پیش قدم بودن نیکوکاران درآموزش مددجویان و سالمندان ، انگیزه ، حمایت و همدلی را به تصویر کشید و تصویر مبهم نوشته های شهر را جانی دوباره بخشید.

به همت نیکوکاران وکارکنان آسایشگاه  در مباحث آموزش موسیقی ، قرآن ، زبان و کلاسهای سوادآموزی چراغ دل پدر سالخورده ای که آرزوی خواندن و نوشتن را درسر می پروراند روشن شد . آموزشی که عیارش تلاش بی وقفه و بی منت کسانی است که با برنامه ریزی صحیح راه را هموار می کنند.

کاظم حق زارع متولد 1323 مستمری بگیر می باشد و اوقات فراغت خود را با شرکت در کلاسهای آموزشی و هنری مرکز  روزانه  day care  ،   سپری می کند.  و ی با حضور در کلاسهای بافت فرشینه ، معرق کاری ، نقاشی و سواد آموزی نشان داد که برای یادگیری هیچ وقت دیر نیست.

باید آموخت که شعار خواستن توانستن است را در هر شرایطی فراموش نکنیم زیرا  بروز استعدادهایی که شاید یک عمر دور از تصور افراد بوده با آموزش در کلاسهای هنری یا آموزشی ، افراد سالخورده و معلول را به سکویی پرتاب می کند که موفقیت و شادکامی را به دنبال دارد.

حق زارع در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  اذعان داشت : فرزندانم حوصله و زمانی برای آموزش من نداشتند اما به لطف خدا با شرکت 9 ماهه در  کلاس درس و  سواد آموزی  که با آموزش نیکوکاری مهربان با نظارت مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در این مرکز  همراه بود  امروز دیگر نابینا نیستم زیرا می توانم بعضی از کتابها و از آن مهمتر آدرس ،  اسم کوچه و ... را که در سطح شهر است بخوانم هرچند شاید کمی دیر باشد.

 و البته اشک شوق پدری که نوشته هایش را با عشق به همسالان خود نشان می دهد لذت بخش تر از هر چیزی است و خستگی را از تن کارکنان این مرکز دور می کند.