88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه پرنیان، بار دیگر، هنرمندان بافنده را از سراسر کشور گرد هم آورد تا با جمع آوری دست بافته های آنها، انبوهی از مهر و محبت را به ساکنین موسسه خیریه کهریزک، اهدا کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، گروه پرنیان، هر ساله فراخوانی را در اینستاگرام اعلام میدارد که در آن از خانم های نیکوکاری که تمایل به شرکت در کار خیر و نیک دارند، دعوت می شود تا با بافتن برخی از اقلام مانند پتو، کلاه،  پاپوش، جوراب و ...، آن را به سالمندان، معلولین، و کودکان موسسه خیریه کهریزک اهدا نمایند.

 

سال گذشته پس از این فراخوان، بیش از 450 عدد پتوی دستباف کوچک، جمع آوری و به آسایشگاه کهریزک اهدا شد. امسال نیز این سنت حسنه، با جمع آوری بیش از 700 جفت پاپوش همراه بود که نیکوکاران از سراسر ایران، در این پویش نیک شرکت کردند و روز دوشنبه مورخ 15 مهر ماه، این هدایا، در محل آتلیه هنری دیباج، به موسسه خیریه کهریزک اهدا شد.

سرکار خانم توکلی، هماهنگ کننده ی این کار خیر به نمایندگی از گروه پرنیان در این خصوص اعلام داشت: هر ساله به نیت سالمندان و معلولین موسسه خیریه کهریزک، این فراخوان در فضای مجازی اعلام می شود. در این دوره با توجه به گرانی کاموا، شاید تصور می شد که تعداد مشارکت کنندگان کمتر از سال پیش باشد. اما به لطف خداوند، خانم های هنرمند، بار دیگر، بافته های مهر خود را، از سراسر ایران، برای آتلیه ی دیباج ارسال کرده و نشان دادند که سرچشمه ی مهر و مهربانی، همیشه جوشان و پابرجاست.

وی افزود خانم هایی که تمایل به شرکت در این پویش همگانی دارند، می توانند با مراجعه به صفحه ی اینستاگرامی گروه پرنیان، از فراخوان های این موسسه مطلع شده و در طرح های آتی مار ا یاری نمایند.