88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور پرستاران و کارشناسان حوزه سلامت و توانبخشی موسسه خیریه کهریزک و باهدف ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری، سمپوزیوم تازه‌های پرستاری در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ آموزش و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان پرستاری از اصول زیر بنایی در آسایشگاه خیریه کهریزک است.

علیرضا معماری کارشناس ارشد پرستاری و مدیر واحد پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک در جمع حاضرین در سمپوزیوم تازه‌های پرستاری با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: 80 درصد پرسنل پرستاری موفق به حضور در این نشست علمی و تخصصی شدند و سایر افرادی که به ‌ناچار در بخش‌های 24 گانه بستری حضور داشتند، دانش و مطالب فوق را به ‌صورت صوتی و تصویری دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اهداف و دستاوردهای سمپوزیوم تازه‌های پرستاری در معلولین و سالمندان نیز گفت: ارج نهادن به مقام والای پرستاران، افزایش دانش و ارتقاء کیفیت پرستاری از اهداف مدنظر ما در این نشست علمی بود.

همچنین 5 مقوله علمی و تخصصی که در این نشست به آن اشارات کلی گردید ، می‌تواند دانش پرستاران را بروز کرده، بر توانمندی و کارایی آنان تأثیر به سزایی بگذارد.

 مدیر پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک آزمون‌های دوره‌ای با سنجش توانایی کارکنان در سطوح بهیاری و پرستاری را از دیگر برنامه‌های مدون این واحد برشمرد که می‌تواند نقاط ضعف و قوت کارکنان را شناسایی و در برنامه‌ریزی‌های آموزشی لحاظ گردد.

گفتنی است دکتر شمعانه محمدی دکترای پرستاری و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم توانبخشی، لادن فتاح مقدم دانشجوی دکترای پرستاری و عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا معماری مدیر پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک تهران، معصومه احمدی مدیر پرستاری کهریزک البرز و شراره دلکش مدیر پرستاری مرکز فوق تخصصی جوادالائمه (ع) سخنرانان این همایش علمی بودند.

پرستاری و تازه‌های ام اس، سلامت روان‌شناختی سالمندان، پرستاری از بیماران آلزایمر، پرستاری در اوتیسم و ایمنی بیمار مجموعه مقالاتی بود که در این نشست 4 ساعته ارائه گردید.