88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آیین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل ازکارکنان نمونه و مدیران شایسته موسسه خیریه کهریزک تهران  با حضور اعضاء هیات امنا و مدیره موسسه، حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک، دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تهران و سایر مدیران ، معاونان و کارکنان موسسه در سالن مهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز کارمند و آرزوی سلامتی برای همه کارکنان  اظهار داشتکارمندان در هر سازمانی، قلب تپنده و ستون‌های پنهانی هستند که حرکت و پیشرفت مجموعه را ممکن می‌سازند. سازمان ما نیز بدون زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان، نمی‌توانست به این جایگاه ارزشمند برسد. عزیزانی که هر روز با تعهد و پشتکار، امور اداری، اجرایی، درمانی و توانبخشی و ... را پیش می‌برید. اگر هر یک از شما در جایگاه خود نباشید یا کار خود را با دقت و مسئولیت انجام ندهید، مجموعه‌ دچار کاستی خواهد شد. شما ستون‌های استوار خانواده بزرگ کهریزک هستید و وظیفه خود می‌دانیم که همواره در خدمت شما باشیم و از زحمات شما قدردانی کنیم.

در ادامه دکتر نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تهران طی سخنانی گفت: یکی از اساسی‌ترین اصول مدیریت، ایجاد انگیزه و فراهم کردن شرایط مناسب برای کارکنان است.  اگر ما به‌عنوان مدیران، نیکی و توجه به کارمندان را در اولویت قرار دهیم، نتیجه آن را در بهبود عملکرد و بهره‌وری سازمان خواهیم دید. بهترین راه برای رسیدن به موفقیت، فراهم کردن شرایط مناسب برای کارکنان مجموعه است کسانی که با عشق و تعهد کار می‌کنند، شایسته بهترین‌ها هستند.

وی با بیان اینکه امروز پس از گذشت 51 سال از تاسیس موسسه خیریه کهریزک شاهد موفقیت ها و دستاوردهای زیادی بوده ایم، اظهار داشت: گسترده شدن چتر بزرگ خانواده کهریزک  حاصل تلاش‌ها و همبستگی شما عزیزان بود زیرا هر یک از شما نقش حیاتی در این موفقیت‌ها داشتید، همه شما در کنار هم آسایشگاه خیریه کهریزک  را به این نقطه‌ای که هستیم رساندید که امروز به آن افتخار می‌کنیم.

گفتنی است مجید قمی مدیر عامل درمانگاه جواد الائمه و دکتر وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز طی سخنانی ضمن تقدیر از همکاران خود در راستای خدمت رسانی خاص به جمعیت هدف بیاناتی ایراد نمودند.

در پایان این مراسم با شکوه از کارکنان نمونه و مدیران شایسته موسسه که طبق ارزشیابی سال 1402 با لحاظ نمودن شاخص های 12 گانه صورت گرفته بود، با اهدا لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.