88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

کارگردان مستند های تلویزیونی «50 سالگی»و «کووید _۱۹» اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری، کار تولید به اتمام رسیده و این دو فیلم در فروردین سال ۱۴۰۱ به روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران برود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با مروری بر ۵۰ سال فعالیت های آسایشگاه خیریه کهریزک و نیز تدابیر اندیشیده شده برای مهار کرونا، ساخت مستند های «۵۰ سالگی» و « کووید _۱۹» کلید خورد.

این دو مستند تلویزیونی که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد رضا روشن در حال ساخت است، در فروردین سال ۱۴۰۱ از شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

محمد رضا روشن کارگردان مستند های فوق با اشاره به محتوای«۵۰ سالگی» گفت: در این فیلم از ابتدای زندگی شادروان دکتر حکیم زاده تا زمان درگذشت ایشان، روایت های مختلفی به تصویر کشیده می شود.

روشن اضافه کرد: این فیلم با روایتگری مددجویان به تمامی واحد های مختلف آسایشگاه سرکشی می کند تا ۵۰ سال فعالیت کهریزک در نگهداری از سالمندان و معلولین را به تصویر کشیده، رد پای زنده یاد دکتر حکیم زاده را در تأسیس و توسعه این مرکز به مخاطبان خود نشان دهد.

محمد رضا روشن درباره تولید همزمان مستند «کووید _۱۹» نیز گفت: بیماری کرونا نزدیک به دو سال است که میهمان جهان از جمله آسایشگاه خیریه کهریزک است و ما در این فیلم نشان خواهیم داد که از بدو ورود کرونا به کهریزک تا کنون چه تدابیری برای مهار این بیماری و سلامت مددجویان اندیشیده و اجرایی شده است.

تهیه کننده و کارگردان مستند های«۵۰ سالگی» و «کووید _۱۹»، انعکاس رویدادهای موجود در کهریزک برای عموم مردم را گامی مهم برای جلب توجه خیرین جامعه دانست و بر ضرورت هرچه بیشتر آشنایی همگان با آسایشگاه خیریه کهریزک تأکید کرد.