88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام توسط خادمین آن حضرت در بخش‌های مختلف بستری مددجویان گردانده شد تا دل های پرشماری را روانه مشهد الرضا کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در آخرین جمعه اردیبهشت ماه و از ابتدای صبح تا پایان روز، عطر روح نواز مشهد مقدس در آسایشگاه خیریه کهریزک پیچید.

پرچم متبرک و عطرآگین آستان مقدس امام رضا علیه السلام توسط خادمین آن بارگاه ملکوتی در خانه سالمندان و معلولین گردانده شد تا دل های بسیاری را روانه مشهد الرضا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه شهر کهریزک که ساعاتی این کاروان را همراهی می کرد، به خبرنگار کهریزک گفت: مطلع هستیم که امکان تشرف بسیاری از سالمندان و معلولین به مشهد مقدس وجود ندارد، اما همین مقدار که یاد آن امام همام در دل های این عزیزان زنده می شود، به منزله زیارت آن صحن و سرای منور است.

امام جمعه شهر کهریزک همچنین با قدردانی از خدام بارگاه امام رضا علیه السلام که قبول زحمت کرده و پرچم مقدس آستان رضوی را به آسایشگاه منتقل کردند، گفت: زیارت و مناجات تنها به حاضر شدن در صحن نورانی امام رضا علیه السلام خلاصه نمی شود، بلکه بزرگوارانی که به هر نحو در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، در واقع روز و شب خود را با زیارت پشت سر می گذارند و مطمئن باشند که سعادت دنیا و آخرت نصیب آنان خواهد شد.