88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

هم‌زمانی نشست هفتگی اعضاء هیئت‌مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک با هفته معلول، بهانه‌ای زیبا برای تقدیر از مددجویان معلول آسایشگاه خیریه کهریزک شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ سه تن از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک به بهانه هفته جهانی معلول به‌عنوان افراد نمونه از سوی اعضاء هیئت‌مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک موردتقدیر قرار گرفتند.

یاسر فریادرس از بخش ارغوان 5 در حوزه ترجمه، صالح میرزایی در رشته موسیقی از بخش ارغوان 5 و ظریفه احمدی از بخش ارغوان 1 در رشته ورزشی بوچیا و ایردارت، سه مددجویی بودند که به علت فعالیت‌های گسترده و به دست آوردن رتبه‌های حائز اهمیت ؛ به‌عنوان افراد نمونه معرفی شدند.

در این دیدار دکتر حسین نحوی نژاد مدیریت آسایشگاه خیریه کهریزک بابیان اینکه باید فضای مناسب برای زندگی مددجویان فراهم گردد گفت: این دوستان اگر اینجا هستند به‌این‌علت است که توانسته‌اند معنای واقعی خواستن را صرف کنند. آقای یاسر فریادرس در حوزه تألیف و ترجمه زبان انگلیسی توانسته است کتاب‌های معتبری را کار کند.

وی ادامه داد: خانم ظریفه احمدی درحوزه ورزش با حضور درتیم ملی بوچیا و کسب قهرمانی‌های مختلف نام کهریزک را همیشه در مسابقات به‌عنوان یک نماد موفقیت بر سر زبان‌ها جاری کرده است.

مدیریت آسایشگاه خیریه کهریزک با تأکید بر تداوم خدمتگزاری به مددجویان افزود: آقای صالح میرزایی با آوای خوش خود ، به کالبد هم نوعان خود می‌دمد تا آنان نیز معنای زندگی را دریابند و این یعنی عمل واقعی به شعار دکتر حکیم زاده بنیان‌گذار آسایشگاه خیریه کهریزک.

در ادامه مددجویان نیز با قدردانی از اعضاء هیئت‌مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک عنوان داشتند زیر چتر حمایت آسایشگاه خیریه کهریزک توانسته‌اند به افق‌های آینده خود که بخشی از آن‌ها را امروز در سیطره خود دارند دست یابد.

در پایان این مراسم اعضاء هیئت‌مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک با شاخه گل و هدیه‌ای ضمن تبریک هفته معلول از این ایستاده قامتان ویلچرنشین تقدیر کردند.