88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در تاسوعا و عاشورای حسینی، هیئت های مختلف مذهبی از اقصی نقاط شهر خود را به آسایشگاه خیریه کهریزک رساندند تا در کنار سالمندان و معلولین این مجموعه خیریه، سوگوار شهدای دشت کربلا باشند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ مطابق سنت دیرینه و در شب و روز تاسوعا و عاشورای حسینی، آسایشگاه خیریه کهریزک میعادگاه عاشقان و دلدادگان به خاندان اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای آن حضرت بود.

در این ایام محزون، دسته جات عزاداری همراه با مددجویان، مدیران و کارکنان آسایشگاه در سوگ خاندان به خون خفته امام حسین علیه السلام، بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

همخوانی زیارت پرفیض عاشورا در شب های تاسوعا و عاشورا، برپایی مراسم خیمه سوزان به یاد اسرای دشت کربلا، برافروختن شمع در شام غریبان حسینی و پذیرایی از سوگواران توسط نیروهای داوطلب، از جلوه های ویژه مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران به خون خفته آن حضرت در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه سوگواران اهل بیت علیهم السلام، حضور دسته جات عزاداری در آسایشگاه را باعث دلگرمی ۱۷۵۰ مددجوی تحت پوشش این مرکز دانسته و دعای خیر این عزیزان را بدرقه راه همه دوستداران و عاشقان حسینی می نماید.