88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در جشنواره ۵۰ سالگی کهریزک، از عوامل اصلی سریال مردمی«رهایم کن» تجلیل شد.
به گزارش ستاد خبری ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ مجید مولایی نویسنده و تهیه کننده سریال « رهایم کن » به اتفاق محمد صادق میرمحمدی کودک مبتلا به سندرم داون که نقش راما را در این سریال بازی کرد، در جشنواره بزرگ کهریزک مورد تجلیل قرار گرفتند.
محمد صادق ۹ ساله مبتلا به سندرم داون که برای اولین بار تجربه ایفای نقش را داشت،  توانست وجوه قابل توجه دیگری از توانایی های خود و کودکان سندرم داون را به نمایش بگذارد که نشان دهنده این است این کودکان با زحمات خانواده ها می توانند در کنار سایر مردم در اجتماع زندگی معمولی را داشته باشند.

تجلیل از عوامل سریال« رهایم کن » در جشنواره بزرگ 50 سالگی کهریزک از آن جهت مورد اهمیت است که موسسه خیریه کهریزک علاوه بر نگهداری شبانه روزی سالمندان، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس، رسالت توانبخشی و نگهداری و آموزش جمع کثیری از کودکان مبتلا به سندرم داون را نیز عهده دار است و آموزش و بالندگی این کودکان را از اولویت های خود می داند.
جشنواره ۵۰ سالگی تأسیس آسایشگاه خیریه کهریزک از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری با انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی در محل این مجموعه خیریه برگزار می شود.