88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن خیرمقدم به دانشجویان دانشگاه جامع علمی– کاربردی موسسه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور علی اصفهانی، مدیر آموزش و پرورش کهریزک ، دکتر امین بابایی بخشدار کهریزک، حسین غفاری معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی،  امیر حسین کشانی، مدیر اجرایی معاونت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بابایی معاونت فرهنگی بنیاد شهید شهرستان ری،  دکتر حسن احمدی، رئیس مرکز جامع علمی – کاربردی موسسه خیریه کهریزک و جمعی از مدیران و مسئولین آسایشگاه، جشن خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود دانشگاه جامع علمی– کاربردی موسسه خیریه کهریزک برگزار شد.

 در این مراسم دکتر حسن احمدی، رئیس مرکز جامع علمی– کاربردی شعبه کهریزک با خوشامدگویی به دانشجویان جدید، از آنان خواست تا از آغازین روزهای شروع کلاس‌ها با جدیت درس‌های ارائه‌شده را فراگیرند و مرور درس‌ها را به‌روزهای پایانی‌ترم موکول نکنند.

دکتر احمدی با شرحی جامع از وضعیت کنونی دانشگاه و تحصیلات پیش روی دانشجویان اظهار داشت: آموزش‌های پیش روی شما در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد و شما این شانس رادارید تا با استفاده از امکانات و فضای موجود، آموزش‌های لازم را تمام و کمال و قطعاً بهتر از سایر مراکز آموزشی دریافت نمایید.

وی با آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان این مرکز، افق روشنی را برای همه آنان در آینده کاری و خدمتی در جامعه پیش‌بینی کرد و عنوان داشت: آمارها نشان می‌دهد جامعه به‌سوی سالمندی پیش می‌رود و هم‌اکنون جمعیت قابل‌توجهی از سالمندان در منازل و نیز مراکز نگهداری نیاز به مراقبت‌های شبانه‌روزی دارند.

رئیس مرکز جامع علمی– کاربردی شعبه کهریزک تصریح کرد: گرچه شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اقدام به اعزام مراقب سالمند به منازل می‌نمایند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها دارای تحصیلات مرتبط نبوده، قطعاً نمی‌توانند نیازهای لازم سالمندان را مرتفع نمایند.

وی ابزار امیدواری کرد: تا با حرکتی که در مجاورت آسایشگاه خیریه کهریزک و همت مدیران این مرکز آغاز گردیده، این بدعت نوین به سراسر کشور گسترش یابد تا شاهد ارتقاء سطح سلامت همه سالمندان نیاز به مراقبت در جامعه باشیم.

همچنین دراین مراسم گروه هنری فریاد صبا با هنرنمایی خود لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای دانشجویان جدید الورود  رقم زدند.

گفتنی است مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک، در 13 رشته‌ی کاردانی و کارشناسی هم‌اکنون فعالیت می‌کند و فارغ‌التحصیلان دوره‌های گوناگون این مرکز در پایان دوره‌های آموزشی، مدرک معتبر دانشگاه جامع علمی کاربردی را که مورد تائید وزارت علوم است، دریافت می‌کنند. ثبت‌نام در این دانشگاه بدون کنکور بوده و از مزایای اصلی این مرکز، ایجاد فرصت بی‌نظیر اشتغال برای فارغ‌التحصیلان جهت خدمت به بیش از 1 میلیون سالمند است.