88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از چهره‌های ادبی دعوت کرد تا نشست‌های ادبی و حتی تخصصی خود را در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک، مراسم گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک و همراهی تعدادی از مدیران ، مسئولین و مددجویان این نهاد برگزار شد.

توجه و کمک به افزایش سرانه مطالعه میان سالمندان، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد روحیه نشاط و امید، توجه به‌سلامت روان، تقویت فرهنگ گفت‌وگو و تعامل بین آن‌ها، بالا بردن اعتمادبه‌نفس برای تقویت روابط اجتماعی ازجمله اهداف برگزاری این مراسم بود.

دکتر نحوی نژاد در این مراسم با اشاره به اینک مطالعه سفر به دنیای ناشناخته‌ها است، گفت: کتاب‌خوانی باعث می‌گردد تا اوقات فراغت افراد پرشده و عمر فرد به بطالت نگذرد.

وی بابیان اینکه کتاب‌خوانی در گروه سنی سالمندان یک امر واجب است، بیان داشت: مطالعه کتاب می‌تواند قدرت تصور را بالا ببرد و این افزایش قدرت تصور باعث خواهد گردید تا از آلزایمر جلوگیری شود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک،پس از اهدای هدایای ارزشی و شاخه های گل به شرکت کنندگان در برنامه با دعوت از چهره‌های ادبی برای حضور در این مجموعه بیان داشت: آسایشگاه این توان را دارد تا میزبان چهره‌های ادبی و نشست‌های تخصصی آنان باشد.

گفتنی است کتاب خانه کهریزک در سال 1373 تأسيس و اکنون يكی از فعال‌ترین بخش‌های فرهنگی آسایشگاه است. این واحد دارای 15 هزار جلد كتاب اهدایی است. کتاب‌های اين مجموعه طبق استاندارد كتابخانه ملی و جهت بهره‌برداری در اختيار مددجويان و كاركنان آسايشگاه قرار دارد.