88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نیما ریاضی_ هنرمند و یار دیرین آسایشگاه خیریه کهریزک_ از دلتنگی خود و یارانش می گوید که با حضور در جمع سالمندان، این دلتنگی ها به حداقل می رسد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ پدران سالخورده کهریزک، میهمانان ویژه ای داشتند که آمدند تا ساعات خوشی را تقدیم آنان کنند.

این گروه هنری به خوانندگی نیما ریاضی و حافظ مسعودی، نوازندگی محمد رضا رستمی و صدابرداری امیرحسین خردمند، هنرمندان افتخاری کهریزک بودند که توانستند دلهای زیادی را شاد کرده و برای آنان آرزوی سلامتی و دلخوشی نمایند.

در پایان این دورهمی شاد، نیما ریاضی در گفتگو با خبرنگار کهریزک اظهار داشت : خداوند به من و دوستانم لیاقت داده است که در طول سال‌های زیادی به مراکز خیریه از جمله کهریزک سر بزنیم و با اجرای برنامه های مختلف، خاطر این عزیزان را شاد کنیم.

ریاضی در ادامه افزود : بیش از یکسال است که نتوانسته بودیم دیداری با سالمندان و معلولین عزیز داشته باشیم، به همین دلیل با مسئولین آسایشگاه تماس گرفتیم و از آنان خواستیم که اجازه این حضور و اجرای برنامه را به ما بدهند.

این هنرمند مهربان شهر در پایان تصریح کرد : از شادی این بزرگان و ریش سفیدان جامعه شاد هستیم و امیدواریم این آمدن و رفتن ها باز هم ادامه داشته باشد تا در نوبت های بعدی، در خدمت مادران و معلولین عزیز باشیم و با شادی آنان نیز، ما هم شاد به منازلمان بازگردیم.