88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همزمان با روز سالمند از آثار هنری سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک تهران رونمایی و شعار سالمندی فعال، فردایی برای همه  تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک : همزمان با روز جهانی سالمند رونمایی از اثر هنری سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک تهران با حضور هیئت مدیره ، مدیران و معاونان و تعدادی از سالمندان  در سالن اجتماعات آسایشگاه خیریه کهریزک تهران برگزار شد.

حمید قبادی دانا مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک ضمن تبریک روز سالمند عنوان کرد:ایجاد محیط‌ حمایتی، فراهم کردن خدمات بهداشتی مناسب و تشویق به فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند به سالمندان کمک کند تا احساس تعلق و ارزشمندی کنند. همچنین، آموزش مهارت‌های جدید و ترویج سبک زندگی فعال، به افزایش امید به زندگی و  اعتماد به نفس و استقلال آن‌ها کمک می‌کند.

وی در ادامه یادآور شد: ارائه خدمات مراقبت سلامت ، منابع کافی برای تشخیص و پیشگیری از ناتوانی و نیز تأمین نیازهای توانبخشی و درمانی سالمندان و ایجاد بستری بزرگ به نام کارگاههای توانبخشی دارد به طوری که روزانه تعداد زیادی از سالمندان در بخش های مختلف آن به فعالیت می پردازند.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک تهران ضمن تبریک روز جهانی سالمند اظهار داشت: تکریم سالمندان و تقویت جایگاه آنان، ارتقای فرهنگ عمومی حمایت ویژه از سالمندان، تبیین توانمندی‌ها و اثرگذاری سالمندان در اجتماع تقویت بستر تعاملات و ارتباطات ، خدمات تخصصی به سالمندان و ارتقای سطح عزت‌نفس و اعتماد به نفس در آنان از جمله محورهای اصلی تکریم سالمندان در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران است

در این مراسم از لوح های مزین به تصاویر پدران و مادران بزرگ مردان و بزرگ زنان نیکوکار موسسه خیریه کهریزک که با دستان هنرمندانه  پدران و مادران سالمند خانه مهر کهریزک ساخته شده بود رونمایی و به اعضای هیئت مدیره بهمراه شاخه گل اهدا گردید.


در موسسه خیریه کهریزک بیش از ۳۲۰۰ نفر توانخواه زندگی می کنند که ۱۷۵۰ نفر از این عزیزان، سالمند هستند. کهریزک همواره در تلاش بوده است تا با تدوین شاخص های گوناگون، سلامت و توانبخشی این عزیزان را ارتقا دهد.