88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به همت انبوهی از خیرین و نیکوکاران جامعه، جشن باشکوه عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ بنا به سنت دیرینه و با ذبح اولین رأس گوسفند اهدایی در ساعت پنج بامداد، جشن عید سعید قربان به طور رسمی در آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز شد.

به میمنت و قدوم پر برکت این نیکوکار گرامی که همواره از آغازین ساعات عید قربان، خود را به کهریزک می رساند تا نذر خویش را ادا کند، سایر نیکوکاران قدیم و جدید نیز به صفوف اهداء کنندگان پیوستند تا علاوه بر ادای نذر خود، ساعاتی را نیز میهمان کهریزک باشند.

طواف نمادین خانه خدا توسط مددجویان و پرستاران و نیکوکاران که با گلبانگ " لبیک، لبیک، اللهم لبیک....." از پر احساس ترین برنامه‌های مذهبی این عید مبارک بود که به بسیاری یادآوری کرد کمک به همنوعان نیازمند، کمتر زیارت کعبه مکرمه و مدینه منوره نیست.

در آن سوی میدان، هنرمندان افتخاری کهریزک نیز بیکار ننشستند و با اجرای انواع برنامه‌های شاد و متنوع ،ساعات خوشی را ارزانی همگان کردند، برپایی غرفه‌های پایش سلامت، اورژانس، پذیرایی از میهمانان و عرضه انواع محصولات هنری که با دستان هنرمند و پرتوان معلولین و سالمندان تولید و روانه بازار فروش می شود، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز عید سعید قربان که به روز " ملی کهریزک " شهرت یافته است، بود،  ضمن آنکه رادیو تهران نیز در دقایق مختلف با پوشش خبری، یار و یاور کهریزک نشینان بود.

حضور پرمهر اعضاء هیأت امنا و مدیره موسسه خیریه کهریزک که از ارکان اصلی کهریزک هستند، تشریف فرمایی همکاران بازنشسته که عمری را در این مجموعه به خدمتگزاری صادقانه پرداخته و اکنون به سنین کهنسالی رسیده اند، از دیگر جلوه های ویژه عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

مراسم عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک در حالی به کار خود در شامگاه همان روز خاتمه داد که مسئولان و دست اندرکاران این مجموعه خیریه اطمينان خاطر دارند همانند ۵۲ سال گذشته، تحت حمایت های بی دریغ نیکوکاران خواهند توانست زندگی آرام و آسوده ای را برای ۱۷۵۰ مددجوی سالمند، معلول و بیمار ام اس فراهم نمایند.