88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آئین افتتاح بخش تسکینی تخصصی آسایشگاه خیریه کهریزک با یادبودی از حمیدرضا اسکندری مدیر عامل هلدینگ رسانه ای پارسینه در سالن مهر آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی موسسه  خیریه کهریزک ؛ این مراسم به همت هیئت امنا و هیئت مدیره موسسه خیریه کهریزک و با حضور حمیدرضا اسکندری مدیر عامل هلدینگ رسانه ای پارسینه، حمید استیلی و هادی ساعی از ملی پوشان کشور، فعالان رسانه و علاقمندان به امور خیر به منظور افتتاح بخش تسکینی و تخصصی نارون 7 و تقدیر ویژه از مدیر عامل هلدینگ رسانه ای پارسینه در سالن مهر کهریزک برگزار شد.

قبادی دانا مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک عنوان کرد: با توجه به شرایطی که برای سالمندان در اثر کهولت سن ایجاد می شود و منفک شدن از سایر سالمندان و بیماران، احداث بخش تسکینی و تخصصی نارون 7 در دستور کار قرار گرفت. با ظرفیت 45 تخت به بهربرداری رسید.

وی یادآور شد: هزینه‌های احداث نارون 7 توسط بانیان خیر اندیش و نیکوکاران تأمین‌شد و به همین منظور  به پاس خدمات شایسته و همت والای مرد بزرگ و نیک اندیش حاج حمید اسکندری این بخش تسکینی تخصصی به نام ایشان نامگذاری شد.

در ادامه این مراسم با کیک تولد 40 کیلویی و اهدای یادبودهایی از طرف توانخواهان و موسسه خیریه کهریزک از ایشان تقدیر بعمل آورد.

در پایان بخش تسکینی تخصصی نارون 7  با دستان پر مهر خیر نیک اندیش حاج حمیدرضا اسکندری افتتاح گردید.

 آسایشگاه خیریه کهریزک تهران باهمت بانیان خیراندیش در فضایی به وسعت ۴۲۰ هزار مترمربع و زیربنایی بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع در خدمت حدود ۱۷۵۰ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران مبتلابه ام اس است. هم‌اکنون این مجموعه در غالب ۲۵ بخش مردان و زنان شامل بخش‌های قرنطینه، درمانی و پنج مجموعه (نارون، بنفشه، گل یاس’M.S’، ارغوان و شکوفه) نیازهای بهداشتی درمانی، توان‌بخشی، ورزشی، آموزشی و امور فرهنگی توانخواهان را با همکاری نیکوکاران و کارکنان برآورده می‌کند.