88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

هنرمندان دف‌نواز با حضور بر بالین بیماران کهریزک، ولادت امام حسن عسگری (ع) را به همه این عزیزان شادباش گفتند.


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ پدران و مادران سالخورده کهریزک گرامی مردان وزنانی هستند که شاید نتوانند در تمامی مناسبت‌های ملی ، مذهبی و شاد از بخش‌های خود بیرون بیایند، لذا مجموعه خیریه کهریزک با همراهی خیرین نیکوکار هنرمند سعی بر آن دارد تا محفلی شاد را برای آنان در بخش‌های خود فراهم آورد.

 در این راستا خانم گلنار پاشایی و گروه دف‌نوازی وی، که برای اولین بار با کهریزک همراه شده بود توانست با حضور در بخش‌های نارون و بنفشه که مخصوص آقایان و خانم‌های سالمند است در روز ولادت امام حسن عسگری (ع) دل‌های پرشماری را متحول کند.

خانم پاشایی در خصوص حضور خود در آسایشگاه ابراز داشت: حضور ما ماحصل خواسته خداوند است. من بسیار علاقه‌مند بودم که بتوانم به آسایشگاه خیریه کهریزک بیایم اما شرایط کرونا موجب شده بود این خواسته مورد اجابت قرار نگیرد.

وی ادامه داد: من از حضور در این مجموعه بسیار خوشحالم و این حضور را دریچه‌ای برای برکت زندگی خود می دانم زیرا من نیز پدربزرگ و مادربزرگ دارم و با دیدن این عزیزان یاد آن‌ها را در ذهن خود زنده می‌کنم.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به ایشان و همراهانشان بهترین روزگاران و تداوم این عمل نیکوکاری را برای یکایک اعضاء گروه وی از خداوند متعال مسئلت دارد.