88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جدای از نتیجه حاصل‌شده مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان مقابل تیم انگلستان در مسابقات جام جهانی، ابتکار جالب روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک یعنی پخش مستقیم این مسابقه در سالن اجتماعات، نشاط را تقدیم مددجویان کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ هم‌زمان با آغاز مسابقات جام جهانی 2022، مددجویان این مرکز تجربه تماشای فوتبال جام جهانی همراه با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک و همراهی تعدادی از مدیران و مسئولین را به دست آوردند.

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک در این خصوص گفت چون در برنامه‌های هفتگی که به پخش فیلم‌های سینمایی می‌پردازیم استقبال مددجویان دیده‌شده بود با هماهنگی در زمان‌‌بندی‌های اعلام‌شده، قرار شد مددجویان این مرکز فوتبال را بر روی پرده عریض سینما مشاهده کنند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک عنوان داشت: خوشبختانه این شیوه نمایش لذت‌بخش بود و با استقبال همراه شد و ما توانستیم روزی خاطره‌انگیز برای آنان رقم شد

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین هم‌زمان با افتتاح پرده سینمایی در فضای باز، مددجویان جوان بلوک ارغوان، اولین تجربه تماشای برنامه تلویزیونی دورهم، آن‌هم با پخش دربی پایتخت را داشته‌اند.