88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

یوسف حاتمی کیا نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شب طلایی» با ابراز خرسندی از رونمایی و اکران اولین  فیلم بلند خود در آسایشگاه خیریه کهریزک، گفت : سعادت بودن در کنار پدران و مادران سالخورده کهریزک نصیب من و عوامل سازنده این فیلم شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک : با حضور بازیگران و چهره‌های هنری سازنده فیلم سینمایی « شب طلایی » در آسایشگاه خیریه کهریزک،  این فیلم برای اولین بار در جمع سالمندان و معلولین این مجموعه خیریه اکران شد.

پیش از اکران فیلم در سالن همایش های آسایشگاه خیریه کهریزک، هریک از بازیگران و چهره های هنری این فیلم به ابراز احساسات خود نسبت به حضور در آسایشگاه پرداخته، مورد تشویق قرار گرفتند.

یوسف حاتمی کیا نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی شب طلایی هدف از انتخاب کهریزک برای اولین اکران فیلم خود را اینگونه عنوان کرد : سعادتی بود که نصیب من و عوامل سازنده این فیلم شد و امیدوارم توانسته باشیم شب خوبی را برای عزیزانمان در کهریزک رقم بزنیم.

وی همچنین اضافه کرد : جو حاکم در کهریزک و موضوع این فیلم که بحث خانواده و پدران و مادران به عنوان ستون هر خانه, ما را بر آن داشت تا بهترین مکان ممکن را برای این افتتاحیه باشکوه انتخاب کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی شب طلایی تأکید کرد : اشتیاق بازیگران و هنرمندان این فیلم برای حضور در کهریزک برای من جای بسی سعادت و مایه افتخار و خوشبختی است و مطمئن هستم آینده خوبی در انتظار این فیلم در زمان اکران عمومی خواهد بود.

فیلم سینمایی شب طلایی به نویسندگی و کارگردانی یوسف حاتمی کیا و تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۴۰۰ است. در این فیلم بازیگرانی همچون حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، سینا رازانی ، مسعود کرامتی، بهناز جعفری، سوگل خلیق و....... نقش آفرینی می کنند.