88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

ساخت و تزیین محصولات هنری از محل پسماند های چوبی، گسترش فعالیت‌های هنری معلولین هنرمند شاغل در ساختمان توانبخشی را به دنبال داشت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با تجهیز و راه اندازی مجدد کارگاه هنری  سنتی مصنوعات چوبی، محصولات هنری جدیدی به دست پرتوان هنرمندان معلول کهریزک ساخته و روانه بازار فروش می شود.

محسن باقری مسئول توانبخشی و کارگاه های هنری آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام این خبر، افزود : از هر ایده ای که بتواند اسباب فعالیت های هنری مددجویان را فراهم نماید، استقبال می کنیم.
وی در ادامه نیز گفت : تجهیز و گسترش کارگاه هنری چوب سنتی که سال ها بلا استفاده باقی مانده، ایده جدیدی بود که توسط یکی از معلولین هنرمند مطرح و مورد توجه قرار گرفت. در این کارگاه انواع محصولات هنری زیبا از محل پسماند و ضایعات چوبی ساخته و به علاقمندان این نوع محصولات ارائه می شود.

باقری با بیان اینکه هم اکنون ۵ هنرمند معلول زیر نظر استادکار خود مشغول فعالیت در این کارگاه هستند، گفت : انواع محصولات تزیینی چوبی در ابعاد کوچک در این کارگاه تولید می شود که می تواند جلوه ای خاص در آراستگی منازل و اماکن کسب و کار ایجاد کرده، توانمندی های هنرمندان معلول کهریزک را به رخ هر بیننده ای بکشد.

مسئول توانبخشی و کارگاه های هنری آسایشگاه تصریح کرد : آماده دریافت انواع مختلف سفارشات هنری و نیز دوخت البسه بیمارستانی، کارخانجات و مدارس در سایز ها و طرح های گوناگون هستیم تا رونقی دوچندان در فعالیت های هنری مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ایجاد نماییم.