88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در دومین دور از نشست فصلی در سال جاری، مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک گرد هم آمدند تا بانزدیک‌تر کردن دیدگاه‌های خود، هماهنگی‌های بیشتری در خدمت به مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ نشست مدیران و مسئولان مجموعه با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک باهدف نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌ها و بررسی وضعیت کنونی خدمات در حال ارائه به مددجویان تحت پوشش برگزار شد.

 

تقدیر از خدمات ارزنده واحد پرستاری، نگاهی به فعالیت کمیته مسکن، بررسی الزامات قوانین تأمین اجتماعی و تأکید بر استخدام کارشناس ایمنی، نگاهی به نتایج فرم‌های ارزشیابی پرسنل، بررسی وضعیت آموزش حین خدمت همه کارکنان، استفاده از ایده‌های برتر مدیران در پیشبرد اهداف سازمان، ایجاد انگیزه بیشتر برای تلاشگران واحد توان‌بخشی و ارتقاء اقدامات و خدمات در حال ارائه به مددجویان، اهم سرفصل‌هایی بود که هر یک از مدیران بدان پرداختند.

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تشریح عملکرد 6 ماه نخست سال جاری گفت:

بی‌تردید و با شرایط اقتصادی کنونی، مشارکت فعال‌ترخانواده‌ها و بستگان مددجویان در تأمین هزینه‌های زندگی این عزیزان امری ضروری است، اگرچه هرگز اصراری نداریم که آن دسته از خانواده‌هایی که خود نیازمند مساعدت هستند در این امر مشارکت داشته باشند با این حال همگان باید درک کنند که پیشبرد اهداف سازمان بدون تأمین منابع مالی موردنیازامکان‌پذیر نیست.

صوفی نژاد با اشاره به پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان نیز گفت:وظیفه تأمین حقوق کارکنان و پرداخت به‌موقع دستمزد تلاشگران عرصه کهریزک وظیفه ماست. هرچقدر بتوانیم در تأمین منابع سرعت عمل بیشتری داشته باشیم کارکنان نیز می‌توانند بدون دغدغه در خدمت به عزیزان بستری عملکردی موفق‌تر داشته باشند.

صوفی نژاد تصریح کرد:کارکنان ما حق‌دارند از امتیازات مختلف رفاهی برخوردار باشند؛ تسهیلات رفاهی میتواند شرایط و کیفیت خدمات کارکنان را بیش‌ازپیش افزایش داده، بهره کافی از این منظر متوجه مددجویان خواهد شد که چشم امید آن‌ها به دست خادمینشان است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اختلاف‌سلیقه در انجام امور را امری طبیعی دانست و گفت: اگرچه در اجرای برنامه‌های مدون همواره نگرش‌ها و برداشت‌ها متفاوت است اما قطعاً اختلاف عقیده وجود ندارد چراکه همه باور داریم که به یک هدف نهایی می‌اندیشیم و آن تسهیل زندگی مددجویانی است که وابستگی کامل به کهریزک و خادمین آن دارند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک عزت و آبروی کنونی این مجموعه خیریه را حاصل همدلی و همسویی همه مدیران و کارکنان دانست و بر اهمیت خدمتگزاری هرچه بیشتر به جامعه هدف تأکید کرد.