88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به همت نهاد مقام معظم رهبری، دانشجویان دانشگاه علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک، بار دیگر حماسه کربلای حسینی را مرور کردند .

 

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور هیات کشوری عاشقان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در محل دانشگاه علمی – کاربردی کهریزک ، حماسه دشت کربلا در قالب تعزیه حضرت علی اکبر (ع) به دانشجویان این مرکز و نیز جمع کثیری از مددجویان یادآوری شد.

این برنامه دینی – فرهنگی که به همت نهاد مقام معظم رهبری و هدایت دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان تهران برنامه ریزی شده بود ، مورد استقبال عاشقان و دلدادگان به خاندان پاک و منور ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گرفت .

آرزو ولایی مسئول امور فرهنگی دانشگاه با بیان این مطلب خاطر نشان کرد :

همراه با آموزشهای تخصصی به دانشجویان این مرکز، برنامه های فرهنگی نیز جایگاه ویژه ای در حوزه آموزش برنامه ریزی و اجرا می شود.

ولایی افزود : اعتقاد راسخ داریم در کنار مباحث مختلف علمی – آموزشی ، دانشجویان ما باید با مقوله فرهنگ بویژه فرهنگ ملی-مذهبی خویش بیش از گذشته آشنا شوند.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه علمی –کاربردی کهریزک با تقدیر از حمایتهای همه جانبه واحد استانی از این مرکز ، از دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری که موجبات این برنامه را برای دانشجویان و مددجویان کهریزک ترتیب دادند، به نمایندگی از مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک قدردانی کرد.