88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از 70نفر از معلولین جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به همت حامیان مهربان خود، یک روز پرنشاط و زیبا را پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ پارک چیتگر بازهم مقصد گردشگری یک روزه جمع زیادی از ساکنین خانه و خانواده بزرگ کهریزک شد.

 

دراین برنامه بیش از 70 نفر از معلولین جوان از جمله خانواده­های معلول ساکن درمجتمع مسکونی معلولین به میهمانی خیرین نام آشنا و همیشه یاور کهریزک دعوت شدند تا یک روز سراسر هیجان نشاط را پشت سر بگذارند.

جوانان مهربانی که در قالب گروه همیاران نیکوکار جوان ، خدمات داوطلبانه و انسان­دوستانه را در برنامه زندگی خود به عنوان یک رسالت اجتماعی گنجانده­اند، باز هم قبول زحمت نمودند تا علاوه برهمراهی عزیزان کهریزکی اسباب پذیرایی ازآنان را نیز مهیا کرده تا روز خوش را ارزانی همگان نمایند.

گشت و گذار در محوطه بزرگ پارک چیتگر، قایق سواری، صرف ناهاردسته جمعی و بالاخره جشن تولد متولدین مهرماه از جمله برنامه هایی بودند  این یاران همیشه همراه کهزیرک در برگزاری ان سنگ تمام گذاشتند و ثابت کردند که همچون همیشه دوستان با وفایی برای معلولین و سالمندان این خانواده بزرگ هستند.

اقدامات شایسته و ارزشمند این جوانان از آن جهت قابل توجه و تامل است که آنان می توانند وقت، انرژی و درآمدهای خود را صرفا برای خود و خانواده خویش هزینه نمایند درحالیکه دیدارباخانواده بزرگ کهریزک و ایجاد برنامه­های پر شور نشاط را هدف گذاری نبوده و در این راه از هیچ کوششی فروگزار نمی کنند.