88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز جهانی عصای سفید، 61 مددجوی نابینای ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک مورد عنایت ویژه قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در روز جهانی عصای سفید -روزی که از طرف سازمان ملل متحد به همه کشور ما و جوامع تکلیف شد که نه تنها به تکریم از نابینایان بپردازند ، بلکه در احقاق حقوق آنان نیز کوشا باشند ، آسایشگاه خیریه کهریزک نیز شاهد همین تکریم ها و برابر دانستن حقوق این عزیزان بود.

 

اهداء هدایای مختلف به روشندلان توانمندی که یارای کار و فعالیت در بخش های مختلف مجموعه را دارند، تجلیل از سالمندان و معلولینی که بدون اعتناء به نابینایی مسیر توانبخشی و کارگاههای هنری را روزانه طی می کنند و ادای احترام به سالمندان عزیز و وابسته به تختی که علاوه بر تحمل رنج بیماری می بایست با دنیای تاریک و بدون نور خود نیز کنار بیایند، از جمله برنامه هایی بود که توسط مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در روز عصای سفید به انجام رسید.

گفتنی است 61 سالمند و معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک علاوه بر حضور در کارگاههای هنری، در انواع فوق برنامه های فرهنگی نیز حضوری موثر دارند . آموزش خط بریل در سرای فرهنگی ، شرکت در کلاسهای تئاتر و موسیقی و نیز کتابخوانی از جمله برنامه های پرباری است که برای زندگی این عزیزان در سرای نیکی ها – کهریزک تدارک دیده شده است .