88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، واکسیناسیون مددجویان تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک در مقابله با بیماری آنفلوآنزای فصلی آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با اهداء 1000 دوز واکسن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، کار واکسیناسیون سالمندان و مددجویان دارای اولویت نخست در مقابله با بیماری آنفلوآنزای فصلی آغاز شد .

 

مهدیه آب نیکی مسئول بهداشت آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام این خبر ، خاطرنشان کرد:

با محدودیت جدی که امسال در تهیه واکسن آنفلوآنزا داشتیم ، تنها موفق به واکسیناسیون 1000 نفر از مددجویان تحت پوشش شدیم . بنابراین به ناچار سالمندان و آن دسته از بیمارانی که دارای بیماری های زمینه ای مانند قلبی – عروقی ، دیابت و نارسایی های کلیوی هستند را در اولویت قرار دادیم .

آب نیکی در ادامه این مطلب یادآور شد :

هنوز 750 نفر دیگر از مددجویان ما نیاز مبرم به دریافت واکسن آنفلوآنزا دارند ضمن آنکه آن دسته از پرسنلی که ارتباط مستقیم با مددجویان دارند همانند کادر پرستاری و امور خدمات عمومی، می بایست این واکسن را دریافت دارند،تا خدای ناکرده ناقل بیماری آنفلوآنزا از خارج از مرکز به بخش های 24 گانه بستری نباشند.

آب نیکی پیشگیری از ابتلاء به بیماری آنفلوآنزا را در اولویت نخست امور بهداشتی مجموعه دانست و گفت :

با ابتلاء هر یک از مددجویان، انواع بیماری های عفونی مانند عفونت های ریوی، گوش و حلق و بینی و سایر بیماری های پر خطر در انتظار آنان خواهد بود .

لذا پیشگیری از ابتلاء به این بیماری را همواره در دستور کار داریم .

مسئول بهداشت آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار امیدواری کرد با همکاری صمیمانه شرکت های دارویی ، باقیمانده نیاز فوری این مجموعه خیریه برای تهیه و تزریق واکسن آنفلوآنزا برآورده شود تا خدای ناکرده آسیبی به هیچ از مددجویان بویژه در اوج سرمای پائیز و زمستان وارد نشود .