88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه هنری دانشجویان دانشگاه شهاب دانش قم با اجرای برنامه های شاد و جذاب ، ساعاتی را میهمان پدران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شدند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با همت معاونت دانشجویی –فرهنگی دانشگاه شهاب دانش قم ، گروه هنری این دانشگاه به آسایشگاه خیریه کهریزک آمد تا با اجرای انواع برنامه های شاد ، ساعاتی خوش را ارزانی پدران سالخورده ساکن در این مجموعه خیریه نماید.

 

دکتر قهرمانی استاد دانشگاه و سرپرست این گروه هنری در حاشیه حضور پر مهر و عاطفه خود و جوانان پر شور و نشاط همراهش به خبرنگار کهریزک گفت :

این دانشجویان هنرمند از دانشکده فنی – مهندسی دانشگاه شهاب دانش هستند که در مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته های گوناگون مشغول به تحصیل بوده ، با شرکت در چنین ویژه برنامه هایی در مراکز نگهداری و بیمارستانی ، سعی در ادای دین به بیماران رنجور و نیز سالخوردگان جامعه را دارند .

دکتر قهرمانی تصریح کرد :

به باور ما ، تنها درس خواندن و اخذ مدارک تحصیلی معتبر و حرفه آموزی لازمه حضور موثر در جامعه نیست، لکه این جوانان باید از هم اکنون حضور در مراکز خیریه و نگهداری از افراد بی سرپرست و یا بی خانمان را تجربه نمایند تا شاید همین آشنایی ها، روزی آنها را مستعد کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه نماید.

دکتر قهرمانی پیری و از کار افتادگی را بخش جدایی ناپذیر زندگی هر شخصی عنوان و خاطر نشان کرد :

البته درک رسیدن به این موقعیت سنی بویژه برای جوانان خیلی ملموس نیست اما همین حضورها و نقش آفرینی ها می تواند در گوشه ای از ذهن آنان وجود افراد ناتوان در جامعه را یادآوری نماید که نیازمند رسیدگی و توجه هستند و هرگز نباید به حیطه فراموشی سپرده شوند چرا که در هر موقعیتی ، حق زندگی برای همگان وجود دارد .

این استاد دانشگاه با قدیر از عملکرد خیرین و دست اندرکاران فعال در مجموعه خیریه کهریزک ، رضای خداوند و آرامش قلبی را بزرگترین پاداش خدمت به جمعیت نیازمند جامعه دانست و بر عزم همگانی در انجام خدمات انسان دوستانه تاکید کرد .