88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 در 4 روز از برپایی غرفه آسایشگاه خیریه کهریزک در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، عمده فعالیت‌های مختلف کمیته محیط‌ زیست به صاحبان شرکت‌ها، مؤسسات و بازدیدکنندگان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ غرفه دوستداران محیط‌زیست آسایشگاه خیریه کهریزک در دومین دور برپایی نمایشگاه بازیافت و مدیریت پسماند در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

 

این غرفه که با مشارکت موسسه پرتو مهرگان و آسایشگاه خیریه کهریزک بر پا شد، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمده کمیته محیط‌زیست در قالب عکس، بروشور و توضیحات کارشناسان مستقر در محل غرفه، توجه صاحبان صنایع، شرکت‌ها، مؤسسات و بازدیدکنندگان فراوانی را به خود معطوف کرد. همچنین معرفی بخشی از محصولات هنری که از مواد دورریز شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف در کارگاه‌های توان‌بخشی توسط معلولین و سالمندان هنرمند تولید و روانه بازار می‌گردد، از دیگر فعالیت‌های 4 روزه غرفه کمیته محیط‌زیست آسایشگاه خیریه کهریزک در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بود.

از شاخصه­های مهم و متمایز غرفه آسایشگاه خیریه کهریزک با دیگر غرفه‌های فعال در نمایشگاه بازیافت و مدیریت پسماند می‌توان به فعالیت‌های داوطلبانه کمیته محیط‌زیست کهریزک در انواع خدمات که منجر به بهبود وضعیت زیست‌محیطی این مرکز می‌گردد اشاره داشت که مورد اقبال عمومی بازدیدکنندگان بود. درآمدزایی به نفع معلولین و سالمندان از محل تولید محصولاتی که از ضایعات و مواد دورریز شرکت‌ها به کارگاه‌های هنری اهداء می‌گردد، از دیگر جاذبه‌های غرفه آسایشگاه خیریه کهریزک برای مراجعه‌کنندگان بود.