88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیریت و هیئت‌مدیره آسایشگاه خیریه کهریزک در هفته گذشته بازدیدی از برخی بخش های مختلف این مجموعه داشته و در جریان رخدادهای جاری نهاد قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با اتمام فصل پاییز در کنار رخدادهای مهم مانند شب یلدا، ولادت حضرت مسیح و... بی‌تردید آنچه برای ۱۷۵۰ مددجو این سازمان مهم است توجه هیئت‌مدیره مجموعه به آن‌ها ست.

 

در این راستا مدیریت و هیئت‌مدیره آسایشگاه خیریه کهریزک با دانایی که از این باور دارند در هفته گذشته بازدیدی از آسایشگاه داشته و در جریان اتفاقات این مجموعه از نزدیک قرار گرفتند.

در این بازدید که دکتر حسن احمدی مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک، محمدرضا صوفی نژاد مدیریت آسایشگاه خیریه کهریزک و اعضای هیئت‌مدیره حضور داشتند، بخش های مختلف ازجمله واحد درمانی (که به‌تازگی نوسازی آن به اتمام رسیده است) ساختمان گل یاس (محل نگهداری بیماران ام.اس) و ساختمان شکوفه مقصد این بزرگواران بود تا این مسئولین ضمن ملاقات با بیماران بستری در این بخش ها پای صحبت‌های آنان بنشینند.

صحبت‌هایی که بی‌تردید باعث شناخت موانع و مشکلات به‌منظور ارتقاء و عملکرد بهتر در جهت ارائه خدمات بیشتر به مددجویان خواهد شد.

گفتنی است در خاتمه این بزرگوارن با آرزوی توفیق روزافزون و تلاش مضاعف مدیران از روند فعالیت‌های کارکنان این بخش‌ها ابراز رضایت نمودند.