88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

عصر خانواده، برنامه پر طرفدار شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران با پوشش خبری خدمات کادر پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک، به استقبال از روز پرستار رفت.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور عوامل برنامه پرطرفدار عصر خانواده، فعالیتهای کادر پرستاری شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک از دریچه دوربین این برنامه به روی آنتن می رود.

این برنامه که در آستانه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در بخش های مختلف بستری ضبط گردیده، به معرفی برخی اقدامات و مداخلات درمانی رایج در زندگی سالمندان و معلولین توسط کادر پرستاری این مجموعه خیریه می پردازد.

قرار است در برنامه عصر خانواده، علاوه بر خدماتی که مختص سالمندان نیازمند دریافت خدمات پرستاری هستند، نیم نگاهی نیز به خدمات درمانی مورد نیاز معلولین پرداخته شود.

قابل ذکر است عصر خانواده خدمات پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک را در عصر روز چهارشنبه مورخ  یازدهم دی ماه در کنداکتور برنامه خود گنجانده است.

گفتنی است بیش از ۴۶۰ نفر از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در کادر پرستاری شامل سوپروایزر، بهیار و مددیار وظیفه نگهداری و سرویس دهی به ۱۷۵۰ مددجوی بستری در بخش های ۲۴ گانه را عهده دار هستند.