88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه نیکی های کوچک با شعار "می آموزیم منتظر فرصت برای نیکی نباشیم ..." ، باز هم شادی آفرین جمع زیادی از مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شدند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در حرکتی خودجوش و به رسم عادت مهربانی و مهرورزی، جوانان عضو گروه نیکی های کوچک ، شادی را به اردوی جمع زیادی از ورزشکاران معلول و توانمند کهریزک آوردند.

 

ایجاد فضایی سرشار از شادی و نشاط ، تهیه ملزومات پذیرایی و در نهایت رضایتمندی همه حاضرین از این اقدام زیبا، ره آورد جوانان عضو گروه نیکی های کوچک در سالن پوریای ولی در آخرین روزهای دی ماه 1398 بود.

گفتنی است جوانان حاضر در گروه نیکی های کوچک با شعار "می آموزیم منتظر فرصت برای نیکی نباشیم، فرصت ها را خلق می کنیم تا مهربانی عادت زندگیمان شود  " پا به عرصه خدمت داوطلبانه در آسایشگاه خیریه کهریزک گذاردند . این جوانان مهرورز با حضور در اماکن مختلف آسایشگاه از جمله سالن ورزش ، فیزیوتراپی، بخشهای بستری و سرای فرهنگی سعی در همراهی با خدمتگزاران کهریزک دارند و با مشارکت در سرویس دهی به مددجویان در چند سال گذشته توانسته اند منشاء خدمات ارزنده و قابل توجهی در این مرکز خیریه باشند .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به تمامی جوانان فهیم و مهربان عضو گروه نیکی های کوچک، خدمات مختلف و همراهی­های این گرامیان در سرویس دهی به خانواده بزرگ کهریزک را قابل تقدیر می داند و از حضور پر مهر آنان در این مجموعه خیریه کمال تشکر و امتنان را دارد .