88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با آذین‌بندی در نقاط مختلف مجموعه، آسایشگاه خیریه کهریزک به استقبال از جشن‌های باشکوه انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه مبارک فجر رفت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ مسابقات حفظ و تلاوت قرآن کریم در سرای فرهنگی ویژه مددجویان ساکن در این مجموعه خیریه، اولین اقدام فرهنگی آسایشگاه خیریه کهریزک در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بود.

 

دکتر حمیده پور فهیم معاون توان‌بخشی آسایشگاه خیریه کهریزک، برپایی مسابقات ورزشی در ۲ گروه ویژه معلولین و کارکنان را از اقدامات این مرکز در جشن‌های باشکوه انقلاب اسلامی کهریزک دانست و گفت: این روزها سالن ورزشی پوریای ولی، روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد. برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی ویژه مددجویان و کارکنان از مدت‌ها قبل انجام تا در این روزهای خاطره‌انگیز، شور و حال ورزشی و تندرستی در میان همگان دوچندان شود.

دکتر پور فهیم در ادامه افزود: مسابقات تنیس روی میز، شطرنج، دارت و ایر دارت ازجمله مسابقاتی است که معلولین پرتوان ما پیگیر انجام آن هستند و انتظار می‌رود در چند روز آینده نتایج کامل آن اعلام تا با حضور مسئولین مجموعه در تقدیم هدایای نفرات برتر پیشگام باشیم.

دکتر پور فهیم درباره ورزش ویژه کارکنان نیز اظهار داشت: مسابقات فوتسال با حضور ۱۴ تیم و والیبال با ۸ تیم از کارکنان مجموعه و ورزشکاران مدعو در سالن پوریای ولی در جریان است که این مسابقات نیز پیش از روز ۲۲ بهمن – سالروز پیروزی انقلاب اسلامی – نفرات برتر خود را خواهد شناخت.

معاون توان‌بخشی آسایشگاه خیریه کهریزک با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات ورزشی برای مددجویان و کارکنان مجموعه هم گفت: اهداء کاپ قهرمانی و جوایز به نفرات برتر، تنها بهانه‌ای برای قدرانی از منتخبین هر گروه ورزشی است درحالی‌که بالا بردن امید به زندگی و ایجاد نشاط و سرزندگی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی است که هدف‌گذاری گردیده و همواره مدنظر مسئولین اسایشگاه خیریه بوده است.