88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

انبوهی از دوستداران امور خیر و خیرخواهی در گرامیداشت روز مادر ، آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد حضور پر مهر و عاطفه خویش قرار دادند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در خجسته زاد روز دردانه نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر ، آسایشگاه خیریه کهریزک محل حضور انبوهی از خیرین و نیک اندیشان شهرمان شد که آمدند تا در کنار مادران سالخورده این مجموعه خیریه ، روزی شاد را در کنار هم تجربه نمائید .

گروه های مختلف مردمی ، جوانان فعال در عرصه های مختلف اجتماعی و نیکوکاران قدیم و جدید کهریزک در گرامیداشت روز مادر ترجیح اولشان کهریزک و شاد کردن عزیزانی بود که هر یک از آنان عضوی از این خانواده بزرگ هستند و قرار است در سنین سالخوردگی بدور از فرزندان و خویشاوندان خود روزگار را سپری نمایند .

اهداء گل و شیرینی ، برپایی مراسمات شاد و حضور بر بالین یکایک مادران کهریزکی از جمله برنامه هایی بود که در روز مادر در آسایشگاه خیریه کهریزک به زیبایی هرچه تمامتر برگزار شد .

از میان این برنامه های متنوع ، میتوان به حضور خانواده بلند رفتار اشاره نمود که به نیابت از مادر تازه درگذشته خویش ، بخشهای بلوک نارون – محل زندگی مادران کهریزکی – را با اجرای برنامه های شاد و متنوع و تدارک ملزومات پذیرایی ، کانون مهرورزی های خویش قرار دادند .

بانو بلند رفتار فرزند ارشد این خانواده از طرف پدر و دیگر خواهران مهربان و کوچکتر خود در حاشیه این جشن با شکوه به خبرنگار کهریزک گفت :

این اولین تجربه حضور مادر کهریزک بود، تجربه ای که باعث شد از این پس بارها و بارها در تکرار آن برنامه ریزی می نماییم و خوشحال باشیم که می توانیم جمع زیادی را خوشحال تر از همیشه می بینیم .

بانو بلند رفتار، کمترین خدمت به مادران را خوشحال و خوشنودی آنان بویژه در سنین سالمندی دانست و گفت :

نمی دانیم چرا بعضی از افراد به راحتی از مادران خود می­گذرند و حاضر می شوند که عزیزترین عضو خانواده را به سرای سالمندان بفرستند ، اما هر چه هست نباید به راحتی از کنار آن گذشت ، باید آمد و در کنار آنان بود و به آنان قوت قلب داد تا کمتر دچار آسیب هایی چون افسردگی ، رنجش خاطر و احساس تنهایی شوند .

این بانو نیکوکار با قدردانی از همه خیرینی که کمک حالا سالمندان در سنین افتادگی و درماندگی هستند ، از همه مردم خوب شهر و دیارمان دعوت کرد در هر فرصت و به هر بهانه ای در شاد کردن عزیزترین اعضاء این خانواده بزرگ مشارکتی فعال داشته باشند .

گفتنی است در گرامیداشت روز مادر ، بانو اثمر خسرویار با قبول زحمت تدارک ناهار مادران کهریزکی ، اکبر امامی هنرمند نام آشنای کشورمان با اجرای برنامه های شاد و موزیکال و گروه نیکی های کوچک با اهداء گلدان های زیبا برای اتاق های محل اقامت مادران کهریزکی، نقشی تاثیرگذار در شادی این عزیزان داشتند که اقدامات ارزشمند این خیرین همیشه همراه قابل تقدیر و تحسین است .