88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بانوی نیکوکار از فراموشی تمامی دردها و رنج های جاری در زندگی شخصی اش می گوید که چگونه با حضور در کنار مادران سالخورده ، این مهم برای او تا مدتهای طولانی حاصل می گردد.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ بار دیگر و با حضور جمع کثیری از بانوان جوان و مشتاق شادی آفرینی برای خانواده بزرگ کهریزک ، کاروان شادی به جمع مادران سالخورده ساکن در این مجموعه خیریه رسید .

اجرای انواع برنامه های شاد ، توزیع کادوهای مورد علاقه مادران سالخورده و از آن مهم تر آجیل مشکل­گشا که با نیاتی خاص پیچیده و آماده توزیع می گردد، ره آورد این بانوان جوان و شادی آفرین بود ضمن آنکه حضور بر بالین آن دسته از مادرانی که توانایی نشستن و حاضر شدن در این دورهمی را نداشتند از دیگر برنامه های این گروه جوان و مهربان کهریزک بود .

بانو فریده رضایی ، بانی این حرکت خیرخواهانه با ابراز رضایت از برنامه اجرا شده برای مادران سالخورده گفت :

قبل از هر چیز باید بگویم که مشتاقان و دوستان زیادی در این جشن به گروه همیشگی ما پیوستند و در برگزاری این رویداد زیبا ما را یاری کردند که جای بسی خوشحالی است .

 بانو رضایی همچنین به فراموشی تمامی دردها و رنج های روزگار در زمان حضور در کهریزک نیز اشاره و تصریح کرد :

واقعیت را بگویم ، حال خوشی داریم از اینکه می توانیم فارغ از تمامی مشکلات و پیچ و خم های زندگی شخصی ، ساعاتی خوش و بدور از هرگونه دغدغه ای داشته باشیم و باز هم تاکید دارم که این ره آورد تا مدتهای طولانی در زندگی شخصی من و همه دوستانم خودنمایی می کند .

این بانوی نیکوکار با وعده دیدار مجدد از خانواده بزرگ کهریزک ، پذیرایی و بودن در کنار سالمندان و افراد بدور از خانه و خانواده را به همه دوستداران امور خیر پیشنهاد و از همگان دعوت کرد که حداقل یکبار این برنامه را انجام تا نتایج آن را در زندگی شخصی خویش نیز به وضوح شاهد و ناظر باشند .