88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه هنری دانش آموزان دبیرستان اوج ، توانستند با نمایش بخشی از خلاقیت های هنری خویش ،ساعاتی شاد را تقدیم مادران سالخورده کهریزک نمایند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در دیدار سراسر عاطفی و پر احساس جمع کثیری از دانش آموزان دبیرستان اوج با مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، اشک ها و لبخندهای فراوانی میان دو جمع نمایان شد .

 

این آینده سازان وطن که همگی در سنین نوجوانی هستند و از هم اکنون آماده می شوند تا با ورود به بخش های مختلف جامعه در سازندگی و آبادانی کشور سهیم باشند ، با هنرنمایی و اجرای برنامه های شاد توانستند ساعاتی سرشار از عشق و مهربانی را تقدیم مادران سالخورده ساکن در این مجموعه خیریه نمایند.

خانم حیدری مدیر دبیرستان اوج با ابراز خشنودی از این دیدار ، حضور در جمع مادران سالخورده را فرصتی زیبا برای دلجویی و همدردی با این عزیزان دانست و گفت :

شاهد صحنه های بسیار زیبایی از ابراز علاقه و برقراری روابط عاطفی میان این فرزندان و مادربزرگها بودیم . چنان زود شیفته هم شده بودند که گویی سالهاست در کنار هم هستند و از مدتها قبل روابط عاطفی بین آنان برقرار بوده است .

حیدری با اشاره به اجرای برنامه های شاد در بلوک نارون نیز گفت:

از بخش های مختلف آموزشی در دبیرستان ، فراگیری هنر بویژه موسیقی است و این نوجوانان بخشی از توانمندی های خود را بصورت زنده و آنهم در جمع پر شور و مشتاقی به نمایش گذاشتند که حاصل آن شادی و نشاط برای همگان بود .

مدیر دبیرستان اوج با آرزوی سلامتی برای همه مادران وطن نیز گفت :

من خودم یک مادرم ، بخوبی می دانم که در این سن و سال وظیفه دارم فرزندانم را به بهترین وجه ممکن تربیت نمایم تا آینده آنان روشن باشد . البته این توقع را هم دارم اگر چنانچه روزی نیاز به فرزندانم در هر زمینه ای داشتم ، بدون آنکه از آنان برای رفع نیاز دعوتی کرده باشم ، خودشان بیایند و کمک حال من در سنین پر از احتیاج و کم توانی باشند، سپس چقدر خوب است که همه فرزندان وطن بدانند و بخواهند که در رفع حاجات مادران و پدران خود کوچکترین تردیدی نداشته باشند و خدمت به آنان را در اولویت زندگی و آینده خویش قرار دهند .