88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه هنری "سالمندان تنها" حضور در جمع پدران کهریزکی را مقصد مهرورزی های خویش قرار دادند تا رسالت اجتماعی خویش را به زیبایی هرچه تمامتر به انجام رسانند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ اعضاء گروه "سالمندان تنها "متشکل از جوانانی که قرار دارند اوایل هر ماه به یکی از مراکز نگهداری از سالمندان یا معلولین بروند و با تدارک برنامه های شاد ساعاتی را میهمان خانه آنان باشند ، اینبار به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا پدران سالخورده این مجموعه خیریه را با حضور پر مهر خویش شادتر از همیشه نمایند .

 

فراهم نمودن اسباب پذیرایی، گفت و شنود با سالمندان و اجرای برنامه های شاد و موزیکال از جمله برنامه های این جوانان در جمع پدربزرگهای کهریزکی بود که اوقاتی مفرح و با نشاط را تقدیم این عزیزان سالخورده کرد .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به گروه" سالمندان تنها "که سابقه حضور در این مجموعه خیریه را از سالهای گذشته نیز دارند و می توانند در تقویت روحیه و امید به زندگی این عزیزان نقش آفرین باشند. از آحاد افراد جامعه و توانمندان شهرمان دعوت کد تا با هر ترتیبی که می توانند در ادامه زندگی بدون دغدغه و پر هزینه 1750 مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلاء به ام اس مشارکت نموده و کمک کنند این عزیزان رنجور که از مشکلات جسمی – حرکتی نیز برخوردار هستند ، زندگی آرام و آسوده ای داشته باشند .